- چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
بعد از ۳ روز کاری از زمان ثبت سفارش شما میتوانید از قسمت پیگیری سفارش و کد رهگیری مرسوله از سامانه پست سفارش خود را دنبال و پیگیری کنید و در صورت بروز هرگونه مشکل با پشتیبانی ال شاپ کنیتینگ گفتگو کنید.
چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس و زمان ارسال را ویرایش کنم؟
از قسمت گفتگو سایت و یا پیام رسان واتس آپ به شماره ۰۹۱۰۳۳۰۶۱۳۳
چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
شما می توانید قبل از ارسال کلا درخواست لغو سفارش را به اطلاع پشتیبانی ال شاپ کنیتینگ برسانید و مراحل لغو سفارش را پیگیری کنید.
مدت زمان ارسال کالا از زمان ثبت سفارش چقدر می باشد؟
بعد از ۳ روز کاری سفارش شما از طرف ال شاپ کنیتینگ تحویل پست داده میشود(این زمان صرف آماده سازی و بررسی اصالت و سلامت فیزیکی کالا میشود)
- چطور درخواست خود را جهت بازگرداندن کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟
از قسمت گفتگو سایت و یا پیام رسان واتس آپ به شماره ۰۹۱۰۳۳۰۶۱۳۳
- شرایط کالای مرجوعی به چه صورت است؟
در شرایطی که کالا فاقد اصالت و سلامت فیزیکی باشد .
- چطور نظر خود را برای کالای خریداری شده ثبت کنم ؟
بعد از نهایی شدن ثبت سفارش خود میتوانید با مراجعه به صفحه کالای خریداری شده و در قسمت ” نظرات ” دیدگاه خود را نسبت به محصول خریداری شده ثبت نمایید.
- بازگشت وجه پرداخت شده پس از لغو سفارش به چه صورت می باشد؟
پس از تایید شدن لغو سفارش وجه پرداختی به حساب بانکی شما واریز میگردد.
- تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟
شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا ۳ روزپس دریافت کالا و برای کالا آسیب دیده تا ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا به ما اعلام کنید.
- در صورتی که کالا مورد پسندم نباشد، میتوانم آن را مرجوع کنم ؟
بله. انصراف از خرید و درخواست مرجوعی مورد تایید است. در این صورت هزینه حمل و نقل به عهده مشتری می باشد.
- اگر سایز پوشاک یا کفش خریداری شده مناسب نباشد ، چطور میتوانم آن را مرجوع کنم ؟
بله ، شما تا ۳ روز مهلت تست دارید ، در صورتی که کالا در شرایط اولیه باشد و استفاده نشده باشد، میتواند آن را مرجوع کنید که در این صورت هزینه حمل و نقل به عهده مشتری می باشد.
- اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است میتوانم آن را تحویل نگیرم؟
بله ، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید .
- سفارشات چگونه از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند؟
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: http://itemtracking.post.ir شماره مرسوله ۲۴ رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده.
- فرشی که خریداری کردم اگر ایراد ظاهری و یا مغایرت با سایت داشته باشد میتوانم برگردانم؟
بله ، شما در همان روز تحویل کالا ، در صورتی که فرش در شرایط اولیه باشد میتوانید کالا را مرجوع کنید.