استعلام واگذاری خدمات ساماندهی بایگانی و ایجاد آرشیو الکترونیک - شهرداری تفت
استعلام واگذاری خدمات ساماندهی بایگانی و ایجاد آرشیو الکترونیک
به : .......................................................
به اطلاع مي رسـاند شـهرداري تفت در نظر دارد جهت واگذاری خدمات ساماندهی بایگانی و ایجاد آرشیو الکترونیک به شرح جدول ذیل، را به مدت یکسال از طريق استعلام با مشخصات ذيل اقدام نمايد . در صورت تمايل خواهشمند است قيمت پيشنهادي خود را اعلام نمائيد .
خدمات | هزینه ماهیانه | مهر و امضای شرکت |
اجرای عملیات ساماندهی بایگانی و ایجاد آرشیو الکترونیک پرونده های ممیزی، شهرسازی، نوسازی و کسب و پیشه شهرداری تفت |
|
|
- تامین کلیه ملزومات مصرفی در جهت انجام خدمات بر عهده شهرداری می باشد.
- پرداخت کلیه حق و حقوقات و مزایا براساس آخرین دستورالعمل ها و بخش نامه ها و قوانین اداره کار و تامین اجتماعی ( سنوات از سال 1392 به بعد ) محاسبه گردد.
- پیشنهاد دهنده می بایست برگه آنالیز قیمت را جز به جز مشخص و با مهر و امضا تایید و ضمیمه برگه استعلام نماید.
- در برگ آنالیز پیشنهادی می بایست موارد زیر مد نظر قرار بگیرد:
تعداد نیروی مورد نیاز | 1نفر | 1نفر | 1نفر |
محاسبه حقوق و مزایا براساس گروه شغلی | گروه 12 | گروه 12 | گروه 8 |
متوسط اضافه کاری | 100ساعت | 100ساعت | 100ساعت |
تعداد فرزند | 0 | 2نفر | 1نفر |
رفاهیات در سال | 12.000.000ریال | 12.000.000ریال | 12.000.000ریال |
هزینه بیمه مکمل درمان به ازای هر نفر300.000ریال | 1نفر | 4نفر | 3نفر |
- پرداخت هر گونه وجه منوط به تائید واحد امور اداری شهرداری می باشد.
- کلیه کسورات قانونی بعهده پیمانکار می باشد.
- هرگونه خط خوردگي و شـرط باعث ابـطال مدارك مي گردد و همچنين پيشـنهادات بايد مشخص ، معين و بدون ابهام باشد.
- شهرداری در رد یا قبول یک یا همه پیشنهادات مختار است.
جهت تسليم پيشنهادات و یا كسب اطلاعات بيشتر به ساختمان شهرداري تفت واقع در میدان امام (ره)، امور قراردادها مراجعه نمائید.
تلفن تماس : 42-32622040 داخلی 202 شهرداري تفت
آخرين مهلت تسليم پيشنهادات تا ساعت 14 روز دوشنبه مورخ 1396/12/21 مي باشد وكليه پيشنهادات رأس ساعت 8 صبح روز سه شنبه مورخ 1396/12/22باز می گردد.