استعلام واگذاری خدمات عمومی در ساختمان اداری شهرداری - شهرداری تفت
استعلام واگذاری خدمات عمومی در ساختمان اداری شهرداری
به : .......................................................
به اطلاع مي رسـاند شـهرداري تفت در نظر دارد جهت واگذاری خدمات عمومی در ساختمان اداری شهرداری تفت، را به مدت یکسال از طريق استعلام با مشخصات ذيل اقدام نمايد . در صورت تمايل خواهشمند است قيمت پيشنهادي خود را اعلام نمائيد .
خدمات | هزینه ماهیانه | مهر و امضای شرکت |
انجام خدمات عمومی در ساختمان اداری شهرداری تفت شامل انجام امور پذیرایی و پیش خدمتی، نظافت ساختمان و نامه رسانی |
|
|
- تامین کلیه ملزومات مصرفی در جهت انجام خدمات بر عهده شهرداری می باشد.
- پرداخت کلیه حق و حقوقات و مزایا براساس آخرین دستورالعمل ها و بخش نامه ها و قوانین اداره کار و تامین اجتماعی ( سنوات از سال 1392 به بعد )محاسبه گردد.
- پیشنهاد دهنده می بایست برگه آنالیز قیمت را جز به جز مشخص و با مهر و امضا تایید و ضمیمه برگه استعلام نماید.
- در برگ آنالیز پیشنهادی می بایست موارد زیر مد نظر قرار بگیرد:
تعداد نیروی مورد نیاز | محاسبه حقوق و مزایا براساس گروه شغلی | متوسط اضافه کاری | تعداد فرزند | رفاهیات در سال | هزینه بیمه مکمل درمان به ازای هر نفر300.000ریال |
1 نفر | گروه 6 | 120 ساعت | 3نفر | 12.000.000ریال | 2 نفر |
- پرداخت هر گونه وجه منوط به تائید واحد امور اداری شهرداری می باشد.
- کلیه کسورات قانونی بعهده پیمانکار می باشد.
- هرگونه خط خوردگي و شـرط باعث ابـطال مدارك مي گردد و همچنين پيشـنهادات بايد مشخص ، معين و بدون ابهام باشد.
- شهرداری در رد یا قبول یک یا همه پیشنهادات مختار است.
جهت تسليم پيشنهادات و یا كسب اطلاعات بيشتر به ساختمان شهرداري تفت واقع در میدان امام (ره)، امور قراردادها مراجعه نمائید.
تلفن تماس : 42-32622040 داخلی 202 شهرداري تفت
آخرين مهلت تسليم پيشنهادات تا ساعت 14 روز 1396/12/21مي باشد وكليه پيشنهادات رأس ساعت 8 صبح روز 1396/12/22باز مي گردد