🏴 عباس علمدار کربلا؛ نشان بی‌نشان

🔹 پرسشی که پیش می‌آید این است که چرا از قمر بنی‌هاشم علیه‌السلام کمتر نقلی وجود دارد. برای اینکه بهتر به جواب این سوال برسیم بد نیست اشاره‌یی هم به حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام داشته باشم.

🔹️شاید راجع به کمتر امام معصومی به اندازه ی امام حسین علیه‌السلام کتاب نوشته شده است؛ با تمام این اوصاف در دوره امامت امیرالمومنین و امام مجتبی علیهما‌السلام کمتر خبری از حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام در منابع وجود دارد. علت می‌تواند این باشد که این بزرگواران در زمان امام عصرشان کمتر اظهار نظر می‌کردند و تنها گوش به فرمان امام زمان‌شان بوده‌اند و بس.

💠از این‌رو امام حسین علیه‌السلام در زمان پدر و برادر بزرگوارشان تابع محض آن حضرات بوده‌اند و از همین باب هم حضرت ابوالفضل علیه‌السلام تابع نظرات پدر و برادران بزرگوارشان بوده است و کمتر خبری از حضرت ابوالفضل در منابع نقل شده است. سیره ی امامان شیعی و به تبع آن‌ها بزرگانی، چون حضرت ابوالفضل و حضرت زینب این بوده که از امام خود تبعیت کنند. آن حضرات به معنای واقعی مطیعا لامر مولاه بودند.

# مسلم تهوری #تفت_بزرگترین_باغشهر_کویر #تفت_شهری_برای_همه #تفت_شهر_نمونه_طبیعی_گردشگری # با_ یاد_ تو_ جان_ گرفته_ شهر #شورای_ششم #باغشهر_کویر

محرم_در_تفت

#روابط_عمومی_شهرداری_و_شورای_اسلامی_تفت