مسوول حمل و نقل شهرداری تفت:

🔸افزایش نرخ کرایه ی اتوبوس _در سال ۱۴۰۲_ در شورای شهر باغشهر تفت بررسی و تصویب و به تأیید هیات تطبیق فرمانداری رسید

🔸 اتوبوسرانی تفت -یزد در سال های گذشته تاکنون مشکلات زیادی را داشته و شهرداری هیچ وقت این مجموعه را که همواره با مشکلاتی چون افزایش قيمت قطعات، تجهیزات، حقوق و... رو به رو بوده است،تنها نگذاشته و قطعا وقتی که همه ساله افزایش نرخ بلیط اتوبوس را داشتیم ولی اجرا نشد،با واکنش هایی رو به رو بودیم و امسال نیز با افزایش نرخ بلیط اتوبوس این اتفاق افتاد.

🔸در حال حاضر اتوبوسرانی این محور، حدود سه دستگاه اتوبوس فعال دارد و روزانه حدود ۶۰۰مسافر را جابه‌جا می کند. میزان حداقل دریافتی از خطوط اتوبوس ۹۵۰۰تومان با کارت شهروندی و حداکثر آن ۱۲۵۰۰ تومان با کارت عابر بانک است و باید توجه داشت که هزینه تمام شده برای هر شهروند ۱۵۰۰۰هزار تومان است که مبلغی که شهروندان پرداخت می کنند ۹۵۰۰ تومان است، که شهرداری باغشهر تفت مابه التفاوت در حدود ۶۰۰۰ تومان را در قالب یارانه پرداخت می کند.

🔸️ طی شانزده ماه گذشته با توجه به عدم افزایش نرخ کرایه اتوبوس بین شهری، از طرف دستگاه های ذیربط مراحل افزایش کرایه انجام و به تایید دستگاه های ذیصلاح انجامیده است.از آن جا که این عدم افزایش از سویی و نگهداشت وضع موجود با نرخ گذشته امکان‌پذیر نبوده، و از آن جا که شهرهای همجوار مانند مهریز و اشکذر نرخ بیشتری را دریافت می دارند، مدیریت شهری و نهاد فرمانداری با نرخ افزایش فعلی موافقت و شهرداری نیز اقدام به پرداخت یارانه گفته شده نموده است.

#باغشهر_کویر #تفت_شهر_نمونه_طبیعی_گردشگری #امور_حمل_و_نقل_شهرداری

#روابط_عمومی_شهرداری_و_شورای_اسلامی_تفت