آگهی مناقصه عمومی خدمات رفت و روب و زباله - شهرداری تفت
آگهي مـناقصه عمومــی
شهرداري تفت در نظر دارد نسبت به واگذاری خدمات رفت و روب و زباله سطح شهر تفت اقدام نماید لذا از شرکتهای واجد الشرایط دعوت می شود از روز دوشنبه مورخ 20/10/95 جهت دریافت اسناد مناقصه به دبیرخانه شهرداری تفت مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 42-32622040 داخلی 230 تماس حاصل فرمایند .
شرايط مناقصه :
1ـ محل تحویل پیشنهاد دبیرخانه شهرداری تفت می باشد .
2- واریز مبلغ 300.000.000 ریال بعنوان سپرده شرکت در مناقصه بحساب شماره 2030084430 بانک تجارت تفت یا ارائه ضمانت نامه بانکی در وجه شهرداری تفت الزامی است .
3- آخرین مهلت تسلیم پیشنهاد ساعت 14 روز چهارشنبه مورخ 6/11/95 میباشد .
4- چنانچه برندگان مناقصه به ترتيب اول ، دوم ، سوم حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنها ضبط خواهد شد .
5- به درخواستهایی که بعد از مهلت تعیین شده واصل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد .
6- هزینه آگهی مناقصه از برنده اخذ خواهد شد .
7- شهرداری در رد یا قبول پیشنهادات مختار است .
8-سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به معامله در اسناد مناقصه مندرج می باشد .
فایل های زیر جهت اطلاع می باشد و جهت تکمیل باید صرفاً از فرمهایی استفاده شود که از دبیرخانه شهرداری تهیه می نمایید.
دانلود اسناد مناقصه
دانلود قرارداد
اصلاحیه:
جلسه بازگشایی اسناد مناقصه رأس ساعت 8 صبح یکشنبه 10 بهمن ماه می باشد.