به مناسبت هفته دولت و با حضور معاون استاندار

پروژه آسفالت خیابان محله گرمسیر افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری تفت، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در اولین روز هفته دولت با حضور در تفت پروژه آسفالت خیابان محله گرمسیر را افتتاح کرد.

بنا بر این گزارش دکتر طالبی  در این برنامه که فرماندار، مدیر کل روابط عمومی استانداری و مسئولین شهرستان حضور داشتند ضمن تقدیر از شهردار اظهار امیدواری کرد تا در آینده شاهد بهره برداری از پروژه های بیشتری باشیم.

شهردار تفت نیز در ابتدا با عرض خیر مقدم و تشکر از حضور معاون استاندار و سایر حاضرین به بیان مشخصات پروژه پرداخت.

وی ضمن اشاره به دشواری انجام این پروژه بخاطر سطح ناهموار، جاده کوهستانی، جابجایی و حفاری تأسیسات دستگاههای حفار و... گفت: قصد ما آسفالت کامل خیابان طریق الرضا (ع) بود که مابقی آن بخاطر حفاری های آینده فاضلاب و ... به تأخیر افتاده است.

محمد صادق صادقی مساحت این پروژه را 10 هزار متر مربع اعلام کرد که با هدف بهبود عبور و مرور و رفع نقاط حادثه خیز و با اعتبار 250 میلیون تومان از منابع داخلی شهرداری اجرا شده است.

صادقی گفت: ابتدا آسفالت بسیار فرسوده موجود جمع آوری شد و سپس مقداری کوهبری و اصلاح شیب انجام شده و پس از زیرسازی مجدد، اسفالت آن اجرا شده است.

در این برنامه که تعدادی از اهالی محل نیز حضور داشتند، نماینده اهالی با تقدیر و تشکر از شهردار و همکاران وی که پس از سالها به وضعیت نامناسب این خیابان رسیدگی کرده اند به بیان سایر مشکلات محله و شهر پرداخت و خواستار بررسی و رفع آنها از سوی شورای شهر، فرماندار و استانداری شد.