☑خدمات‌رسانی به عزاداران اربعین درباغشهر تفت

🔸️شهردارباغشهر تفت،ضمن تسلیت اربعین حسینی از مشارکت برای خدمات‌رسانی به عزاداران اربعین حسینی در باغشهر تفت در قالب راهپیمایی خبر داد.

🔸️وحید شاهدی باغ خندان در گفت‌وگو با روابط عمومی شهرداری تفت، تاکید کرد: شهرداری برای میزبانی بهتر از این عزاداران، با گروه‌های مردمی و دستگاه‌های متولی همکاری می‌کند.

🔸️وی با اشاره به نظافت مستمر مسیر راهپیمایی افزود: پاکسازی کامل محوطه و فضای سبز و بوستان های محدوده، هرس درختان، همچنین آبیاری فضای سبز و همچنین تامین آب آشامیدنی به وسیله ی تانکر نیز در حال انجام است.

🔸️پاک‌سازی و آماده‌سازی محوطه جنب بوستان شهیدان بنایی و مناسب سازی آن با ماشین آلات خدمات شهری جهت برپایی موکب از دیگر اقداماتی بود که انجام شد.

🔸️شهردار باغشهر تفت با اشاره به مقوله ی نظافت و تهیه کیسه‌های بزرگ زباله و دستگاه مخزن به‌منظور جمع‌آوری زباله این محدوده گفت:در این زمینه پیش بینی های لازم توسط واحد خدمات شهری و انجام دیگر مراحل انجام شده است.

🔸️وی اظهار کرد: نیروهای خدمات شهری و فضای سبز در این چند روز در حال آمادگی بوده و حتی روز اربعین نیز حضور میدانی خواهند داشت.

🔸️شاهدی باغ خندان تأکید کرد: ایجاد زیرساخت‌های لازم و تسهیلگری برای حضور مردم و برپایی مواکب در طول مسیرهای منتهی به حسینیه ی امام خمینی، از مهم‌ترین اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر تفت است.

🔸️لازم به ذکر است این مراسم هم‌زمان با روز اربعین از اول جاده سلامت تفت تا حسینیه ی امام خمینی برگزار خواهد شد.

#نوکر_نوکراتیم #پایگاه_مقاومت_بسبج_اداری_حضرت_مهدی_شهرداری_تفت #شورای_ششم #واحد_خدمات_شهری

👈👈#روابط_عمومی_شهرداری_و_شورای_اسلامی_تفت