مسوول خدمات شهری شهرداری تفت:

📢 برنامه ریزی خدمات شهری برای کمک به هیئت‌های مذهبی و عزاداران باغشهر تفت

🔹 واحد آتش‌نشانی شهرداری باغشهر تفت در تأمین امنیت عزاداران حسینی، کارکنان بخش خدمات شهری نیز برای نظافت شهری در صبح هر روز و برقراری مجالس عزای حسینی در شب‌ها مشغول به فعالیت هستند.

🔹️ با پیگیری شهردار محترم، امسال لکه‌گیری آسفالت معابر، آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین و درزگیری آسفالت معابر اصلی سطح شهر در راستای بهبود کیفی محل های عبور و مرور منتهی به تکایا، مراکز مذهبی و محل های عزاداری انجام شده است.

🔹️با در پیش بودن روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی که روزهای اوج عزاداری در این شهر می باشد، شهرداری باغشهر به منظور داشتن شهری پاک، برنامه ی مناسبی را ترتیب داده که اجرای آنها مقدمه ی مشارکت و همکاری همه ی شهروندان است.

🔹️واحد خدمات شهری شهرداری در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نسبت به رفع سد معبر، جمع‌آوری پسماند و ظروف یک‌بار مصرف در مسیرهای پرتردد عزاداری و جنب ایستگاه‌های صلواتی و تکایا اقدام خواهد کرد.

🔸️ از دست اندرکاران هیئت‌ها و تکایا در خواست دارم تا در کنار مراسم عزاداری، نسبت به رعایت نظافت شهری، کاهش تولید پسماند و خودداری از سد معبر اهتمام ویژه داشته باشند، چراکه رعایت حق‌الناس و حقوق شهروندی از توصیه‌های اکید دین اسلام و خاندان پیامبر (ع) است.

🔸️ نریختن زباله در معابر عمومی علاوه بر اینکه هزینه‌های کمتری را به شهرداری تحمیل می‌کند، منجر به زحمت کمتر پاکبانان خواهد شد؛ بنابراین امیدواریم با مشارکت و همکاری شهروندان امسال شاهد شهری پاکیزه‌تر نسبت به محرم سال گذشته باشیم.

#خدمتگزار_خدمتگزارانتیم #تفت_شهری_برای_همه #تفت_شهر_نمونه_طبیعی_گردشگری # با_ یاد_ تو_ جان_ گرفته_ شهر #شورای_ششم #باغشهر_کویر محرم_در_تفت

#روابط_عمومی_شهرداری_و_شورای_اسلامی_تفت