شهردار باغشهر تفت;

🔴تشریح برنامه‌های «عیدانه» شهرداری و شورای اسلامی باغشهر تفت برای روز غدیر

🔴تشریح برنامه‌های «عیدانه» شهرداری و شورای اسلامی باغشهر تفت برای روز غدیر

🔹شهردار باغشهر تفت در گفتگو با روابط عمومی شهرداری، از برپایی جشن بزرگ مبشران غدیر ۲ در جنب پل سردار شهید مسافری با همکاری بسیج مقاومت سپاه، شورای شهر،گروه های مردم نهاد خبر داد و گفت: ویژه برنامه‌ی پاسداشت عید سعید غدیر خم با اجرای برنامه های گوناگون،سرود خوانی و ... میزبان شهروندان تفتی است.

🔹به گزارش روابط عمومی شهرداری، وحید شاهدی باغ خندان، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیرخم اظهار کرد: ویژه برنامه های پاسداشت این عید سعید در راستای ایجاد نشاط، شادی دینی و اجتماعی با بهره مندی از الگوی شادی در اسلام و با تاکید بر لزوم بهره گیری از اصول هنری در اجرای برنامه‌های پیش بینی شده و هماهنگی به منظور ایجاد انسجام و وحدت رویه فکری و عملی بین فعالان و تشکل های مردم نهاد در موضوع غدیر برگزار می شود.

🔹وی ضمن تأکید بر مردمی بودن برنامه ها و مشارکت عمومی شهروندان در اجرای برنامه ها افزود: خوشبختانه امسال در چندین محله با تلاش اهالی و به صورت خودجوش، برنامه های جشن  برگزار می شود. تلاش می کنیم برای اجرای برنامه های کیفی عید سعید غدیرخم، هیئات مذهبی، پایگاه ها و فعالین بسیج،گروه ها و تشکل های مردم نهاد در برگزاری برنامه ها تعامل و مشارکت هوشمندانه برقرار کنیم.

#واحد_خدمات_شهری
#تفت_شهری_برای_همه
#شورای_ششم
#باغشهر_کویر
#تفت_شهر_نمونه_طبیعی_گردشگری
#تفت_زیبای_من

#روابط_عمومی_شهرداری_و_شورای_اسلامی_تفت