شاهدی باغ خندان، شهردار باغشهر تفت در گفت و گو با «روابط عمومی شهرداری تفت»:

🔻 مدیریت شهری تفت برای روزهای محرم با مردم است

🔹️ ضمن تسلیت این روزها به مناسبت شهادت حضرت امام حسین و یاران باوفایش اظهار کرد:با بسیج امکانات حوزه ی خدمات شهری و کوشش همکاران این واحد برای هرچه بهتر برگزارشدن مراسم‌ ماه محرم در کنار مردم هستیم. شهرداری و شورای اسلامي دوره ی ششم در راستای تأمین امکانات برای فضاسازی هیئت‌های مذهبی، تأمین ایمنی جلسات با فعالیت نیروهای آتش‌نشانی، نظافت شهر با حضور پاکبانان و لکه گیری آسفالت معابر منتهی به محافل، حسینیه ها و محل های برگزاری مراسم در کنار مردم نقش‌آفرینی خواهند کرد.

🔹️به گزارش روابط عمومی شهرداری باغشهر، وی تاکید کرد:از برگزار کنندگان هیئت‌های مذهبی درخواست می‌شود، مراقب مسائل ایمنی مکان عزاداری و ملاحظات در حوزه ی ترافیک و نظافت شهر باشند، شهرداری و مدیریت شهری نیز سعی کرده است به عنوان تسهیل‌گر کنار مسوولین و هیاتی های مذهبی باشند.

🔹️شهرداری در راستای تأمین امکانات پشتیبانی برای هیئت‌های مذهبی، تأمین ایمنی جلسات با فعالیت نیروهای آتش‌نشانی و نظافت شهر با حضور پاکبانان در کنار مردم نقش‌آفرینی خواهد کرد؛ روند سال های گذشته نشان می‌دهد مردم ما از درجه ی آگاهیِ برخوردار هستند که همزمان با پایبندی به برگزاری مناسک دینی، حواسشان به شهر نیز هست.

🔹️با توجه به‌ سابقه‌ی دیرینه ی عزاداری این شهر همچون مراسم بزرگ‌نخل برداری عصر عاشورا که بازتاب ملی و جهانی پیداکرده است، در این راستا سعی ما این است موانع احتمالی را برداریم تا مردم خلاقیت خود را به نمایش بگذارند؛ البته بررعایت ضوابط و توجه به حقوق دیگران که مربوط به مدیریت شهری است،تأکید داریم.

🔹️مدیریت شهر با افتخار از هیچ کمکی به هیئت‌ها و فعالین مذهبی مضایقه نمی‌کند، لذا امیدواریم با فعالیت تشکل‌های خودجوش مردمی شاهد رشد معارف و ماهیت دینی بیشتر و بهتری در شهر باشیم و عمق اندیشه و عواطف دینی را در شهر تقویت کنیم.

#تفت_شهری_برای_همه #تفت_شهر_نمونه_طبیعی_گردشگری # با_ یاد_ تو_ جان_ گرفته_ شهر #شورای_ششم #باغشهر_کویر

#روابط_عمومی_شهرداری_و_شورای_اسلامی_تفت